Boston, Baseball & The Beach

De ti siste dagene har jeg vrt i Vermont p en skalt "Language and Culture Camp". Vi hadde "classes" fra 9am - 3pm med fagene Geography, English, Current Issues og Life in America. Det var ikke noe seris skole, og lrerne var kjempekule. De fleste dagene hadde vi forskjellige aktiviteter og velge mellom p ettermiddagen. Alt fra dra til kjpesenteret, til og spille softball, s det var noe for alle. Maten var helt ok, og til lunch og middag spiste jeg som regel pizza eller pasta. Og de hadde god frokostblanding!

Det var ca. 550 elever p camp, og vi var delt opp i forskjellige high schools som hadde forskjellige farger.. Jeg var i Washington East, og fargen vr var rd.

Frste dag hadde vi parade med de forskjellige landene.

Jeg er ikke med p bildet, s ikke prv finn meg.

Campen var p Norwich University, veldig koselig og fint, men ganske de. Tok tre timer til Boston med buss.

Goodyear, bygningen der rommet mitt var. Delte rom med ei jente fra Sveits.

Hydepunktet med campen var turen til Boston. Fikk shoppet, sett oss litt rundt, OGS FIKK JEG SE OG TA P HARVARD OMG. (Har ingen bilder da, fordi ingen av vennene mine ville dra dit med meg, s jeg mtte dra alene. Tok underground. No big deal.)

Vi dro ogs p en baseballkamp. Skjnte ingenting, men hjemmelaget vant, og vi heiet p de, s det var sikkert gy.

Vi dro ogs til stranda en dag, var helt greit, men faktisk ganske kaldt. Badet ikke da, hater og bade. Har ingen bilder av det heller. Det er uansett ikke mye og se. Var ei lita strand, med masse trr som skygget for mesteparten av sola liksom...

Den siste kvelden hadde vi et farewell "party". De sendte opp fyrverkeri, noe som var veldig kult. Elsker fyrverkeri!

Etter 8 hele dager p camp, var jeg VELDIG klar for dra til Lincoln. Bussen min kjrte til flyplassen i Boston klokka 12:30 am. Den reisedagen var noe av det vrste jeg har vrt med p i hele mitt liv. Kunne sikkert ha skrevet et eget innlegg om det. MEN ja, anyways. Den originale flyruten min var Boston-Minneapolis-Lincoln. Endte opp med fly Boston-JFK, for s og ta taxi til La Guardia og fly videre derfra til Atlanta, for s og ende opp i Omaha. Kom frem til Lincoln ca. 12 timer etter jeg egentlig skulle ha vrt her. Intense!

N sitter jeg i stua hjemme i Lincoln. Har blitt syk, s det suger jo litt. MEN, huset er kjempefint, og veldig stort. Skal ta bilder s dere fr se etter hvert. Lee og Jessica er superhyggelige, og kidsa er snille. De er ogs en million ganger s tan som jeg. Ser sikkert ut som en albino i forhold til dem.

P.S: sorry for lite blogging, men WiFien p campus var ikke akkurat noe skryte av. Eller, det var vel inne p mitt dorm room at det var drlig, men whatever. N skal jeg fortsette vre syk. Kos dere i Norge, peace out.

Lars

04.08.2013 kl.23:23

Virke som om du har det superfint! #stggsjalu. glede m masse til les mere om oppholdet ditt, kuusdej

paps

05.08.2013 kl.00:01

Det va no arti sj livstegn p bloggen. Hpe det va godt f snakka med paps, da du satt lost in Space p flyplassan i det store utland. Men det gikk da bra, til slutt :-) Hpe du storkose d og blir vell tatt vare p. Synd du skulle bli smsjuk, nr du endelig kom d fram. Men det gr vell fort over :-) Snakkes p Skype i morra, da.. Hils